Умови DDP по Інкотермс 2010: мінімальний ризик для покупця

Умови DDP по Інкотермс 2010: мінімальний ризик для покупця

Що таке умови DDP Інкотермс 2010? Продавець несе відповідальність за всі аспекти імпорту товарів на цільовий ринок і за дотримання всіх митних процедур. Це максимальне покладання ризиків і обов’язків на реального продавця. Тепер продавець дійсно повинен бути гранично обережним при використанні цього терміна, особливо тому, що продавець буде представлений як імпортер в країні призначення. Тобто продавець несе повну відповідальність за забезпечення належного ввезення в країну призначення і фактичного завершення сплати всіх митних зборів і податків.

Умови DDP 2010

Продавець несе всі витрати та ризики, пов’язані з транспортуванням товару до місця призначення. Він зобов’язаний провести митне оформлення товару не тільки на експорт, а й для імпорту. Постачальник зобов’язується платити будь-які мита як для експорту, так і імпорту, а також виконувати всі митні формальності. Це правило може використовуватися незалежно від обраного виду транспорту, а також, коли використовується більше одного виду транспорту (мультимодальні перевезення).

Відмінність DDP від ​​DDU

У терміні DDU витрати по імпорту лягають на покупця, хоча і проводить процедуру постачальник. Це основна відмінність, так як умови DDP Інкотермс 2010 і ДДУ дуже схожі на всіх етапах поставки.

Що подібного в DDP і FCA?

Цей термін інтерпретується як такий, що експортер зобов’язаний доставити товар перевізнику, призначеному покупцем. Покупець призначить перевізника і буде нести відповідальність за цілісність товару, тобто за доставку. Експортер несе відповідальність за декларування цих товарів в своїх митних органах під час експорту. Імпорт лежить на плечах клієнта. ФВА також, як умови DDP Інкотермс 2010 страхування не передбачає.

Чим відрізняється DAP від ​​DDP?

З терміном DAP продавець несе відповідальність за все. Сюди входить перевезення і ризик, пов’язаний з товарами, до тих пір, поки вони не приїдуть у вказане місце доставки. Продавець не зобов’язаний відвантажувати товари в місці доставки, але продавець несе повну відповідальність за благополуччя і фізичний ризик товару. Також постачальник несе відповідальність за всі транспортні витрати, які стосуються товару до моменту розвантаження. Продавець не несе відповідальності за сплату іноземних митних зборів і податків. Це не є частиною зобов’язань продавця при використанні цього терміна.

Відмінності DDP від ​​CIF

У CIF експортер несе відповідальність за забезпечення того, щоб товари були застраховані. Це його обов’язок по крайней мере, до порту призначення, тобто порту, в який експортер сплачує всі витрати. Якщо порівнювати умови DDP Інкотермс 2010, то це єдина різниця.

Ризики за поставку

Продавець повинен бути абсолютно впевнений в тому, що у нього є адміністративні можливості для виконання всіх потенційних вимог, щоб він міг успішно виконати контракт і отримати за нього належну оплату. Відповідальність лежить на продавцеві від початку до кінця поставки. Це можна назвати безперервна відповідальність. Таким чином, в цьому випадку

митне оформлення також є обов’язком продавця. Так що знання митних вимог країни призначення також дуже важливо в цьому випадку. Навіть якщо вони делегують послуги митному брокеру на ринку призначення, вони повинні знати, що все одно буде потрібно надання документів, які необхідні для забезпечення безпечної розмитнення в країні призначення.

Обов’язки постачальника

Детально про обов’язки:

  1. Підготовка.
    У підготовчий етап входить належна упаковка, маркування товару спеціальними знаками, збір документів і сертифікатів.
  2. Страхування не є обов’язковою вимогою.
    У випадку з DDP, оскільки продавець наражається на ризик від А до Б, він повинен визначити, чи хоче його компанія захиститися від нещасних випадків. Це рішення приймається на рівні керівництва.
  3. Перевезення та розвантаження / завантаження.
    Постачальник організовує доставку на 100% шляху проходження до покупця. Сюди ж входить навантаження і розвантаження на терміналах, при митному оформленні та при переході від одного виду транспорту на інший.
  4. Сповіщення клієнта про важливі етапи перевезення.
    Важливим аспектом є повідомлення для покупця і передача йому документів на товар.
  5. Імпорт та експорт.
    Якщо ці товари вимагають будь-якої конкретної сертифікації з боку державних органів цільового ринку, продавці повинні її мати. Якщо потрібно, щоб товар відповідав  певним стандартам, ці стандарти повинні бути перевірені, і повинні бути надані відповідні документи.

Обов’язки клієнта

Умови DDP Інкотермс 2010 – ідеальний термін з точки зору покупця, особливо якщо клієнт не хотів би мати ніяких проблем з доставкою предмета, який він привіз на свою фабрику. Якщо покупець бажає, щоб товар був доставлений на його територію, а продавець взяв на себе всі вимоги, то він і несе відповідальність в разі втрати замовлення.

Право власності

Покупець отримує право власності після 100% оплати товару продавцю. Але оплата проводиться за фактом отримання вантажу. Фактично, вантаж стає власністю клієнта в момент прибуття на кінцеву точку, яка прописана в договорі.

Оплата імпортного ПДВ

Яка ставка імпортного ПДВ? Ставка ПДВ, що стягується з товарів, що імпортуються, залежить від того, чи зареєстрований ваш бізнес в якості платника ПДВ. Якщо ваш бізнес зареєстрований як платник ПДВ, ви будете платити його за тією ж ставкою, яка застосовується при покупці товарів – зазвичай 20%. ПДВ на імпорт сплачується на загальну суму, визначену для відвантаження: вартість товарів, вартість доставки і вантажно-розвантажувальних робіт, а також будь-які мита або збори, які можуть застосовуватися. Компанії, зареєстровані в якості платника ПДВ, повинні вказувати витрати в декларації. Декларація повинна бути заповнена в валюті країни, тому, якщо ви заплатили за товари в іншій валюті, ви повинні конвертувати її за обмінним курсом на момент покупки.

Відносно податку на послуги, отримані з країн за межами України, необхідно виконати ряд кроків. Однак це може застосовуватися як до послуг з країн ЄС, так і з країн, що не входять в ЄС. Якщо ви купуєте товари за межами України, вам слід виконати процедуру, яка називається зворотним нарахуванням, також відомої як «податковий зрушення». Це коли ви поповнюєте свій рахунок ПДВ, як якщо б ви самі надавали послуги, а потім вираховують ту ж суму – вони анулюються, що означає, що ви не платите ПДВ.

Купівля та імпорт товарів з ЄС називається «придбанням». Як покупка всередині ЄС, товари підлягають сплаті ПДВ, проте його можна запросити назад у своїй декларації, якщо ви зареєстровані як платник ПДВ. Товари всередині ЄС не обкладаються імпортним митом.

Контракт DDP 2010

Якщо ви продавець, які віддають перевагу умови DDP Інкотермс 2010, вам може знадобитися взяти до уваги КМКПТ (Контракти на міжнародну продаж товарів) або інші відповідні положення відповідних національних Законів про купівлю-продаж товарів. Ці положення можуть надати деяке полегшення від будь-яких непередбачених обставин, які можуть перешкодити вам здійснити доставку на умовах DDP. Як і у випадку з усіма Інкотермс, важливо, щоб місце доставки було чітко обумовлено і узгоджено між покупцем і продавцем.

Ціна DDP 2010

Ціна формується від розподілу відповідальності. Так як умови DDP Інкотермс 2010 гарантують клієнту доставку «під ключ», вартість набагато вище, ніж при доставці на інших умовах. Сюди ж входить вартість за страхування, якщо воно підключається за бажанням клієнта.

Задати питання
Введіть своє ім'я та номер телефону. Наш менеджер
зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Вибрати авто
Підберемо машину під ваш вантаж і відправимо її на завантаження вже через 2 години
Розрахуємо вартість перевезення вашого вантажу за 15 хвилин
Підберемо машину під ваш вантаж і відправимо її на завантаження вже через 2 години
Наші контакти
Нашу адресу
Київ, вул. Дегтярівська, 48