Що таке умови DDP Інкотермс 2010? Продавець несе відповідальність за всі аспекти імпорту товарів на цільовий ринок і за дотримання всіх митних процедур. Це максимальне покладання ризиків і обов’язків на реального продавця. Тепер продавець дійсно повинен бути гранично обережним при використанні цього терміна, особливо тому, що продавець буде представлений як імпортер в країні призначення. Тобто продавець несе повну відповідальність за забезпечення належного ввезення в країну призначення і фактичного завершення сплати всіх митних зборів і податків.
Продавець несе всі витрати та ризики, пов’язані з транспортуванням товару до місця призначення. Він зобов’язаний провести митне оформлення товару не тільки на експорт, а й для імпорту. Постачальник зобов’язується платити будь-які мита як для експорту, так і імпорту, а також виконувати всі митні формальності. Це правило може використовуватися незалежно від обраного виду транспорту, а також, коли використовується більше одного виду транспорту (мультимодальні перевезення).
У терміні DDU витрати по імпорту лягають на покупця, хоча і проводить процедуру постачальник. Це основна відмінність, так як умови DDP Інкотермс 2010 і ДДУ дуже схожі на всіх етапах поставки.
Цей термін інтерпретується як такий, що експортер зобов’язаний доставити товар перевізнику, призначеному покупцем. Покупець призначить перевізника і буде нести відповідальність за цілісність товару, тобто за доставку. Експортер несе відповідальність за декларування цих товарів в своїх митних органах під час експорту. Імпорт лежить на плечах клієнта. ФВА також, як умови DDP Інкотермс 2010 страхування не передбачає.
З терміном DAP продавець несе відповідальність за все. Сюди входить перевезення і ризик, пов’язаний з товарами, до тих пір, поки вони не приїдуть у вказане місце доставки. Продавець не зобов’язаний відвантажувати товари в місці доставки, але продавець несе повну відповідальність за благополуччя і фізичний ризик товару. Також постачальник несе відповідальність за всі транспортні витрати, які стосуються товару до моменту розвантаження. Продавець не несе відповідальності за сплату іноземних митних зборів і податків. Це не є частиною зобов’язань продавця при використанні цього терміна.
У CIF експортер несе відповідальність за забезпечення того, щоб товари були застраховані. Це його обов’язок по крайней мере, до порту призначення, тобто порту, в який експортер сплачує всі витрати. Якщо порівнювати умови DDP Інкотермс 2010, то це єдина різниця.
Продавець повинен бути абсолютно впевнений в тому, що у нього є адміністративні можливості для виконання всіх потенційних вимог, щоб він міг успішно виконати контракт і отримати за нього належну оплату. Відповідальність лежить на продавцеві від початку до кінця поставки. Це можна назвати безперервна відповідальність. Таким чином, в цьому випадку
митне оформлення також є обов’язком продавця. Так що знання митних вимог країни призначення також дуже важливо в цьому випадку. Навіть якщо вони делегують послуги митному брокеру на ринку призначення, вони повинні знати, що все одно буде потрібно надання документів, які необхідні для забезпечення безпечної розмитнення в країні призначення.
Детально про обов’язки:
Умови DDP Інкотермс 2010 – ідеальний термін з точки зору покупця, особливо якщо клієнт не хотів би мати ніяких проблем з доставкою предмета, який він привіз на свою фабрику. Якщо покупець бажає, щоб товар був доставлений на його територію, а продавець взяв на себе всі вимоги, то він і несе відповідальність в разі втрати замовлення.
Покупець отримує право власності після 100% оплати товару продавцю. Але оплата проводиться за фактом отримання вантажу. Фактично, вантаж стає власністю клієнта в момент прибуття на кінцеву точку, яка прописана в договорі.
Яка ставка імпортного ПДВ? Ставка ПДВ, що стягується з товарів, що імпортуються, залежить від того, чи зареєстрований ваш бізнес в якості платника ПДВ. Якщо ваш бізнес зареєстрований як платник ПДВ, ви будете платити його за тією ж ставкою, яка застосовується при покупці товарів – зазвичай 20%. ПДВ на імпорт сплачується на загальну суму, визначену для відвантаження: вартість товарів, вартість доставки і вантажно-розвантажувальних робіт, а також будь-які мита або збори, які можуть застосовуватися. Компанії, зареєстровані в якості платника ПДВ, повинні вказувати витрати в декларації. Декларація повинна бути заповнена в валюті країни, тому, якщо ви заплатили за товари в іншій валюті, ви повинні конвертувати її за обмінним курсом на момент покупки.
Відносно податку на послуги, отримані з країн за межами України, необхідно виконати ряд кроків. Однак це може застосовуватися як до послуг з країн ЄС, так і з країн, що не входять в ЄС. Якщо ви купуєте товари за межами України, вам слід виконати процедуру, яка називається зворотним нарахуванням, також відомої як «податковий зрушення». Це коли ви поповнюєте свій рахунок ПДВ, як якщо б ви самі надавали послуги, а потім вираховують ту ж суму – вони анулюються, що означає, що ви не платите ПДВ.
Купівля та імпорт товарів з ЄС називається «придбанням». Як покупка всередині ЄС, товари підлягають сплаті ПДВ, проте його можна запросити назад у своїй декларації, якщо ви зареєстровані як платник ПДВ. Товари всередині ЄС не обкладаються імпортним митом.
Якщо ви продавець, які віддають перевагу умови DDP Інкотермс 2010, вам може знадобитися взяти до уваги КМКПТ (Контракти на міжнародну продаж товарів) або інші відповідні положення відповідних національних Законів про купівлю-продаж товарів. Ці положення можуть надати деяке полегшення від будь-яких непередбачених обставин, які можуть перешкодити вам здійснити доставку на умовах DDP. Як і у випадку з усіма Інкотермс, важливо, щоб місце доставки було чітко обумовлено і узгоджено між покупцем і продавцем.
Ціна формується від розподілу відповідальності. Так як умови DDP Інкотермс 2010 гарантують клієнту доставку «під ключ», вартість набагато вище, ніж при доставці на інших умовах. Сюди ж входить вартість за страхування, якщо воно підключається за бажанням клієнта.