В який момент імпортовані товари, що переміщуються через національні кордони, переключаються з власності продавця у власність покупця? Де саме передається право власності, з огляду на умови CIF Інкотермс 2010? Хто несе відповідальність за ризики і витрати під час транспортування товарів? Дане правило повинно використовуватися тільки для морського сполучення і внутрішнього водного транспорту. Дуже важливо ознайомитися з обов’язками покупця і продавця заздалегідь, щоб не помилитися у виборі. Варто звернути увагу, що всі формальності повинні з усного формату перейти в контракт.
Навіщо використовувати умови CIF Інкотермс 2010? Якщо ви покупець, ви можете використовувати правило через зручності. Вам не потрібно мати справу з будь-якими ризиками, претензіями або проблемами при транспортуванні. Це особливо важливо для нових імпортерів, які не впевнені в тонкощах доставки за кордон. Багато імпортерів також будуть використовувати умови, якщо вони відправляють невелику партію вантажу, оскільки вартість страхування невеликих обсягів може бути вище, ніж збори, що стягуються продавцями.
Продавці можуть віддати перевагу відправляти товари з урахуванням даного правила, тому що вони можуть принести більш високий прибуток. Проте право власності на транзитні товари створює для продавців додатковий ризик. Цей термін працює точно так само, як CPT, за винятком того, що продавець також несе відповідальність за організацію основного страхування перевезення. У редакціях СІФ 2010 і 2023 обов’язки продавця однакові:
Рекомендується використовувати це правило для тих контейнерів, які завантажуються прямо в порту. Наприклад, пісок, дерево і інші матеріали. Найчастіше дане правило замінюють умовами CIP, так як вони розподіляють відповідальність і ризики по-іншому. Обов’язки покупця на умовах CIF Інкотермс 2023 і 2010: Додати
Перенесення ризиків не збігаються з моментом розподілу оплати послуг і праці. За умовами терміна, товар переходить в відповідальність покупця після навантаження на судно. Даний вид транспортування не може застосовуватися для контейнерів, так як неможливо перевірити цілісність товару до самої завантаження.
Умови CIF Інкотермс 2010 свідчать, що продавець за договором зобов’язаний забезпечити страхування перевезення товару. Страхування також може бути цікавим для навігації за допомогою терміна. Найчастіше бенефіціаром страховки є продавець, тому що йому належить страховий поліс і товари в дорозі. Це означає, що, якщо щось трапиться з товаром під час відвантаження, продавець отримує виплату.
Ймовірно, покупець вже здійснив оплату в тій чи іншій формі продавцеві за ці товари. Це правило одне з кількох, які покладають на продавця обов’язок зі страхування вантажу. Зверніть увагу, що ця страховка покриває ризик покупця, тому що ризик переходить від продавця до покупця до основної перевезення.
Разом з CIP це єдині дві умови Інкотермс, в яких обумовлюється, що страхування має надаватися продавцем. Як і у випадку з іншими правилами «C», це хороший вибір для операцій з акредитивами. Таким чином, продавець потім повинен відправити товар для покупця повторно або відшкодувати покупцеві його страхові виплати. Це часто може викликати юридичні проблеми і проблеми зі спілкуванням.
Згідно з правилами, термін означає, що продавець несе відповідальність за навантаження належним чином упакованих товарів на борт призначеного їм судна, вартість перевезення до зазначеного порту призначення на боці покупця і страховку до цього моменту. Ключові моменти зі страхування:
Це одне з двох правил, що визначають, яка зі сторін повинна придбати страховку. На відміну «Перевезення і страхування оплачено до», який збільшує суму страхового покриття, необхідного для товарів, умови CIF Інкотермс 2010 вимагають мінімального рівня покриття. Це тому, що термін зазвичай використовується при відвантаженні товарів з більш низькою вартістю.
Правило зазвичай обходиться покупцям дорожче, ніж інші умови Інкотермс. Часто продавці виставляють покупцям рахунки на оплату доставки і страховки. Вони можуть навіть додати додаткові комісії, щоб отримати більший прибуток. Таким чином, покупці в кінцевому підсумку платять за доставку більше, ніж за угодою інших правил. По суті, покупці платять більше за зручність.
Перехід права власності від продавця до покупця відбувається тоді, як тільки товар занурений на судно до здійснення міжнародних перевезень. Не впевнені, який тип договору власності підійде вам найкраще? Заплануйте безкоштовну консультацію з UTS сьогодні, щоб обговорити ситуацію з імпортними вантажними перевезеннями.
Приклад написання правила в контракті: «Ця Угода укладена в … (день) між … (компанія-продавець, що має головний офіс якої знаходиться в …) іменоване надалі« Продавець »і … (компанія-покупець, що має головний офіс якої знаходиться за адресою .. .) далі іменується «Покупець». Продавець погоджується продати Покупцю, а Покупець погоджується купити у Продавця товар (конкретну назву) у кількості … тонн … за ціною … гривень / доларів за тонну CIF для відвантаження грудень – січень з … (точна назва порту, аеропорту або вокзалу / складу) ».
Це правило відноситься до перших днів розвитку міжнародних перевезень і з тих пір практично не змінилося. Різниця між 2010 роком і 2023 полягає в тому, що, хоча ризик втрати або пошкодження при доставці переходить на покупця, продавець зобов’язаний оформити страховку на цей ризик і надати покупцеві документ, який дозволяє покупцеві вимагати відшкодування цієї страховки. Ключове відмінність:
Як правило, умови CIF Інкотермс 2010 гарантують унікальний страховий поліс, що охоплює тільки цю угоду, або сертифікат, виданий страховиком відповідно до існуючого відкритим морським полісом продавця. В обох випадках продавець зазвичай фіксується як «застрахований», і від продавця потрібно підписати документ, щоб покупець або будь-який орган на момент втрати могли перевірити справжність.
Різниця в редакціях полягає в передачі відповідальності і права власності. У більшості випадків на умови 2010 відповідальність і право власності переходять коли вантаж покидає пункт відправлення. При використанні 2023 відповідальність переходить до покупця, коли товар прибуває в пункт призначення. Правило економить гроші покупців і забезпечує контроль, а також допомагає продавцям отримувати більш високий прибуток.
FOB для покупців і умови CIF Інкотермс 2010 для продавців. Перше економить гроші покупців і забезпечує контроль, але другий термін допомагає продавцям отримувати більш високий прибуток. Однак ми рекомендуємо новим покупцям використовувати друге правило в міру того, як вони звикнуть до процесу імпорту.
Зверніть увагу, що деякі країни не дозволяють імпорт на умовах правила, вимагаючи, щоб покупець застрахувався в своїй країні. Продавець не зобов’язаний забезпечувати страхування попередньої перевезення в країні експорту або перевезення в країні імпорту, якщо це не зазначено в іншому місці договору купівлі-продажу. Незважаючи на те, що відповідальність за страховку несе продавець, ризик переходить до покупця до основної перевезення. Переваги і недоліки:
Більш того, мінусом є те, що покупці відсторонені від контролю над своєю відвантаженням. Якщо щось піде не так з доставкою, то покупцям буде набагато складніше отримати точну інформацію про доставку, тому що вони технічно не володіють товарами. Крім того, покупці повинні покладатися на продавця, який надасть документ для подачі заявки на забезпечення безпеки імпортера. Якщо покупці подадуть заявку пізно, накладаються серйозні штрафи і пені. Умови CIF Інкотермс 2010 можуть поставити покупців в уразливе становище.