UTS » Блог » Умови поставки ІНКОТЕРМС

Умови поставки ІНКОТЕРМС

Умови Інкотермс – це стандартні набори умов, покликані допомогти трейдерам продавати і транспортувати товари. Кожне правило визначає обов’язки кожного боку. Наприклад, хто відповідає за такі послуги, як транспортування; оформлення імпорту та експорту, а також точка на дорозі, де ризик переходить від продавця до покупця. Таким чином, узгодивши правила і включивши їх в договір купівлі-продажу, покупець і продавець можуть досягти чіткого розуміння того, що кожна сторона зобов’язана робити в разі втрати, пошкодження або іншого інциденту.

У чому суть умов Інкотермс?

Згідно з правилами Інкотермс, «доставка» пов’язана з переходом ризику і відповідальності за відправку від продавця до покупця. Якщо місце доставки не узгоджене і існує більше одного перевізника, то за замовчуванням встановлюється момент, коли товар отримує перший перевізник. Відповідно до правил «Морські і внутрішні водні шляхи» товари вважаються доставленими, якщо вони поміщені на борт судна з метою транспортування до місця призначення. Базисні умови поставки товарів Інкотермс діляться на кілька категорій:

  1. «C».
  2. «F».
  3. «D».
  4. «E».

Розглянемо умови Інкотермс в договорі «CIP Terminal 3». Ці правила зобов’язують продавця укласти договір з перевізником для перевезення товару в зазначене місце – термінал 3. Це назване місце призначення. Однак є ще один критичний момент – коли продавець передає товар перевізнику. Це місце доставки, де ризик переходить від продавця до покупця. Є кілька можливих місць доставки.Наприклад, це може бути контейнерний майданчик в місці навантаження для морського рейсу; або це може бути приміщення продавця, або іншої логістичний центр. Таким чином, для покупця і продавця рекомендується вказувати місце доставки, а також місце призначення, і включати їх в комерційну угоду.

На що звернути увагу кожній стороні?

Ось деякі з найбільш поширених помилок імпортерів і експортерів:

  1. Використання традиційного правила «тільки морські і внутрішні водні шляхи» для контейнерних вантажів, замість правила «всіх видів транспорту».Наприклад, FCA або CIP. Це піддає експортера непотрібним ризикам. Яскравим недавнім прикладом стало цунамі в Японії в березні 2011 року, в результаті якого було зруйновано контейнерний термінал в Сендай. Багато сотень вантажів, які мають бути надіслані, були пошкоджені. Експортери, які брали неправильні правила, виявилися відповідальними за збитки, яких можна було уникнути!
  2. Робити припущення про перехід права власності на товари на основі діючих правил.

Міжнародні умови поставки Інкотермс нічого не говорять про те, коли право власності переходить від продавця до покупця; це необхідно окремо визначити в договорі купівлі-продажу.

  1. Спроба використовувати EXW, не замислюючись про наслідки того, що покупець повинен був завершити експортні процедури.

У багатьох країнах експортеру необхідно буде зв’язатися з владою різними способами, що не завжди можливо.

  1. Нездатність встановити, як будуть оброблятися збори за обробку терміналу (THC) в пункті прибуття.

Практика перевізників тут сильно розрізняється. Деякі перевізники обробляють THC і включають їх у свої транспортні витрати; однак інші цього не роблять.

  1. Використовувати умови Інкотермс категорії «С» без перевірки того, чи відповідає діючий рівень страхування вимогам комерційного контракту.

У деяких випадках ці правила Інкотермс вимагають тільки мінімального рівня покриття, який може бути недостатнім.

  1. Коли умови категорії «D» використовуються з точкою доставки «пост-митного очищення».

Непродуманість необхідної взаємодії між перевізником і митними органами може призвести до затримок і додаткових витрат.

  1. При наявності більш одного перевізника непродуманість наслідків переходу ризику при прийнятті відповідальності першим перевізником.З точки зору покупця, це може виявитися невеликою транспортною компанією в іншій країні, тому відшкодування може бути складно в разі втрати або пошкодження.
  2. Нездатність вказати порт / місце з достатньою точністю.

Наприклад, «FCA Chicago», що може відноситися до багатьох місцях на великій території.

  1. Спроба використовувати категорію «D», не замислюючись про те, чи може продавець взяти на себе всі необхідні формальності в країні покупця.

Наприклад, сплату GST або ПДВ. Якщо оплата здійснюється акредитивом або документарних інкасо, недотримання умов Інкотермс відповідно до вимог безпеки або вимогами банків обов’язкове.

Мито при різних умовах Інкотермс

У вас є питання, які включають умови Інкотермс? Зв’яжіться з представником компанії сьогодні. Отримайте професійну допомогу з інструкціями від UTS. Міжнародна команда досвідчених менеджерів з вантажоперевезень UTS добре знайома з усіма правилами Incoterms. Ви можете отримати консультацію по будь-яких питань, або замовити доставку свого вантажу в країну призначення. Мита сплачуються продавцем при:

  1. Відправлення FCA.
  2. Іноді при доставці CPT.
  3. CIP.
  4. Експортні мита DPU.
  5. DAP при експорті.
  6. І експортні, і імпортні мита сплачуються при DDP.

Мета цих термінів – надати набір міжнародних правил для тлумачення найбільш часто використовуваних торгових термінів. Сторони угоди вибирають, який визначає, хто оплачує вартість кожного транспортного сегмента.Правило впливає на митну оцінку товарів, що імпортуються. Певні витрати в ланцюжку поставок можуть бути включені чи не включені в вартість для митниці, в залежності від обраного правила. Важливо, щоб покупці розуміли і вибирали умови продажу, що відповідають інтересам компанії.

Зобов’язання DDP Incoterm

Базисні умови Інкотермс DDP – це умови, які узгоджуються під час переговорів за контрактом або продажу і застосовуються виключно;

  1. Зобов’язання покупців і продавців (щодо кожного з 13 етапів транспортування та оформлення партії).
  2. 2. Положення про те, яка сторона несе ризик втрати під час транспортування.

Зниження ризику, оскільки продавець бере на себе всі обов’язки і всі витрати до місця призначення. Ціна товару повністю відома на момент покупки. У покупця немає ніякого адміністративної спроможності управління ланцюжком поставок, домовленості з постачальниками або оплати таких зборів.

Недоліки для покупця включають, якщо продавець не може отримати імпортні ліцензії, дозволу або певні варіанти оплати на митниці. Деякі податки, такі як GST, сплачуються тільки зареєстрованими комерційними організаціями, тому у продавця може не бути механізму для здійснення платежу.Немає контролю за переміщенням або ввезенням товарів, що також є мінусом. Немає прямих контактів для відстеження відвантаження, крім як через вашого постачальника. У покупця немає можливості втрутитися в разі виникнення проблем. Приховані транспортні та імпортні витрати можуть полягати в націнці, розрахованої продавцем.

Задати питання
Введіть своє ім'я та номер телефону. Наш менеджер
зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Вибрати авто
Підберемо машину під ваш вантаж і відправимо її на завантаження вже через 2 години
Розрахуємо вартість перевезення вашого вантажу за 15 хвилин
Підберемо машину під ваш вантаж і відправимо її на завантаження вже через 2 години
Наші контакти
Нашу адресу
Київ, вул. Дегтярівська, 48