Умови Інкотермс – це стандартні набори умов, покликані допомогти трейдерам продавати і транспортувати товари. Кожне правило визначає обов’язки кожного боку. Наприклад, хто відповідає за такі послуги, як транспортування; оформлення імпорту та експорту, а також точка на дорозі, де ризик переходить від продавця до покупця. Таким чином, узгодивши правила і включивши їх в договір купівлі-продажу, покупець і продавець можуть досягти чіткого розуміння того, що кожна сторона зобов’язана робити в разі втрати, пошкодження або іншого інциденту.
Згідно з правилами Інкотермс, «доставка» пов’язана з переходом ризику і відповідальності за відправку від продавця до покупця. Якщо місце доставки не узгоджене і існує більше одного перевізника, то за замовчуванням встановлюється момент, коли товар отримує перший перевізник. Відповідно до правил «Морські і внутрішні водні шляхи» товари вважаються доставленими, якщо вони поміщені на борт судна з метою транспортування до місця призначення. Базисні умови поставки товарів Інкотермс діляться на кілька категорій:
Розглянемо умови Інкотермс в договорі «CIP Terminal 3». Ці правила зобов’язують продавця укласти договір з перевізником для перевезення товару в зазначене місце – термінал 3. Це назване місце призначення. Однак є ще один критичний момент – коли продавець передає товар перевізнику. Це місце доставки, де ризик переходить від продавця до покупця. Є кілька можливих місць доставки.Наприклад, це може бути контейнерний майданчик в місці навантаження для морського рейсу; або це може бути приміщення продавця, або іншої логістичний центр. Таким чином, для покупця і продавця рекомендується вказувати місце доставки, а також місце призначення, і включати їх в комерційну угоду.
Ось деякі з найбільш поширених помилок імпортерів і експортерів:
Міжнародні умови поставки Інкотермс нічого не говорять про те, коли право власності переходить від продавця до покупця; це необхідно окремо визначити в договорі купівлі-продажу.
У багатьох країнах експортеру необхідно буде зв’язатися з владою різними способами, що не завжди можливо.
Практика перевізників тут сильно розрізняється. Деякі перевізники обробляють THC і включають їх у свої транспортні витрати; однак інші цього не роблять.
У деяких випадках ці правила Інкотермс вимагають тільки мінімального рівня покриття, який може бути недостатнім.
Непродуманість необхідної взаємодії між перевізником і митними органами може призвести до затримок і додаткових витрат.
Наприклад, «FCA Chicago», що може відноситися до багатьох місцях на великій території.
Наприклад, сплату GST або ПДВ. Якщо оплата здійснюється акредитивом або документарних інкасо, недотримання умов Інкотермс відповідно до вимог безпеки або вимогами банків обов’язкове.
У вас є питання, які включають умови Інкотермс? Зв’яжіться з представником компанії сьогодні. Отримайте професійну допомогу з інструкціями від UTS. Міжнародна команда досвідчених менеджерів з вантажоперевезень UTS добре знайома з усіма правилами Incoterms. Ви можете отримати консультацію по будь-яких питань, або замовити доставку свого вантажу в країну призначення. Мита сплачуються продавцем при:
Мета цих термінів – надати набір міжнародних правил для тлумачення найбільш часто використовуваних торгових термінів. Сторони угоди вибирають, який визначає, хто оплачує вартість кожного транспортного сегмента.Правило впливає на митну оцінку товарів, що імпортуються. Певні витрати в ланцюжку поставок можуть бути включені чи не включені в вартість для митниці, в залежності від обраного правила. Важливо, щоб покупці розуміли і вибирали умови продажу, що відповідають інтересам компанії.
Базисні умови Інкотермс DDP – це умови, які узгоджуються під час переговорів за контрактом або продажу і застосовуються виключно;
Зниження ризику, оскільки продавець бере на себе всі обов’язки і всі витрати до місця призначення. Ціна товару повністю відома на момент покупки. У покупця немає ніякого адміністративної спроможності управління ланцюжком поставок, домовленості з постачальниками або оплати таких зборів.
Недоліки для покупця включають, якщо продавець не може отримати імпортні ліцензії, дозволу або певні варіанти оплати на митниці. Деякі податки, такі як GST, сплачуються тільки зареєстрованими комерційними організаціями, тому у продавця може не бути механізму для здійснення платежу.Немає контролю за переміщенням або ввезенням товарів, що також є мінусом. Немає прямих контактів для відстеження відвантаження, крім як через вашого постачальника. У покупця немає можливості втрутитися в разі виникнення проблем. Приховані транспортні та імпортні витрати можуть полягати в націнці, розрахованої продавцем.