До доставки товарів потрібно ставитися серйозно, так як на карту поставлені життя, а безпека завжди починається з вас. Ось чому UTS вживає заходів і впроваджує правила перевезення і завантаження товарів на борт техніки. Стандарт компанії вимагає, щоб вантаж був зважений і задекларований перед укладанням. Різна техніка і методи доставки розташовують використовувати різні способи навантаження вантажів. Відповідно до законів фізики, стан об’єкта змінюється при впливі зовнішніх сил. Наприклад, сили тяжіння, температури, вологості і багатьох інших факторів. Розуміння властивих вашому вантажу характеристик і його реакції на зовнішню силу визначить порядок навантаження і завантаження вашого товару.
Варто почати з того, як класифікуються всі товари для подальшої доставки. Вони діляться на: штучні, навалочні та наливні. Ручне укладання – це один з ефективних способів навантаження вантажів, який використовується в 80% випадків для транспортування по всьому світу. Ручний спосіб навантаження вантажів використовують для:
Способы погрузки грузов вручную применим только тогда, когда товар небольшого размера. Эффективность и скорость загрузки зависит от опыта и сил мастеров. Для больших заказов могут собираться команды погрузчиков, чтобы сократить время на погрузку и соответственно на доставку.
Товар піддається пошкодженням на всіх етапах перевезення – від комплектування до транспортування і розвантаження. Вибір відповідного піддону, групових упаковок і правильного розміщення товарів на піддоні може мінімізувати цей ризик. Коли палета завантажується в контейнер, неминуче залишаються проміжки між піддонами.
Простір – погана якість для укладки, так як у вантажу є місце для маневру. Потрібно заповнити простір між піддонами мішками або іншим матеріалом, надійно захистити вантаж на піддоні мотузкою.
Занадто слабкий вантаж може бути недостатньо надійно зафіксований, туга мотузка або люфт може зламати товар на палеті. Стиснення слід проводити без допомоги будь-яких інструментів, затягувати тільки руками (стандартне зусилля руки 50 даН / 50 кгс). Ви також повинні знати тип використовуваної батоги і її кріпильну здатність, великий і важкий вантаж вимагає більш сильних батогів.
Сепарація – це розділення товарів з метою їх безпечної доставки. Проводитися за допомогою різного пакувального матеріалу: папери, плівки, коробок, пластикових перегородок і багато чого іншого. Компанія, яка приймає вантаж забезпечує його цілісність, тому сепарація обов’язкова процедура, якщо перевозяться товари різного розміру або характеру. Обов’язково повинні сепаруватися товари, які вимагають спеціальних умов поставки і зберігання (температура, вологість і вентилювання).Також обов’язковою сепарації піддаються небезпечні вантажі, або ті, які мають небезпечні частинки в складі. Наприклад, аерозолі, телефони та інші гаджети з батареями.
Є різні способи доставки, тому і навантаження проводитися різними методами:
Як і будь-яка конструкція, вантажний контейнер для доставки морем має боку, які укріплені, щоб витримувати навантаження. Важливо знати конструкцію контейнера, щоб переконатися, що він може витримати навантаження.Дно контейнера для доставки морем посилено рядами нижніх поперечних опор. Крім того, кутові стійки також є міцними, оскільки вони є частиною конструкції підлоги контейнера. Слабкими місцями контейнера є панелі боковин і панелі даху. Таким чином, ваш вантаж не повинен спиратися на бічні стінки контейнера або знаходитися дуже близько до панелей даху.Вантажопідйомність 20-футового контейнера і 40-футового контейнера хоча і подвоює обсяг кубічних метрів, але не несе подвоєною корисного навантаження. 20 футовий контейнер може перевозити 25000 кг, а 40 футовий контейнер – 27600 кг. Таким чином, навіть якщо ваш вантаж може поміститися в 40-футовий контейнер, але він дуже щільний і важкий, розгляньте можливість використання 2 20-футових контейнерів для перевезення вантажів по морю. Спосіб навантаження вантажів на доставку морем включає необхідність враховувати сили інерції під час морського рейсу, так як вони діють з усіх кутів осей. Кріплення вантажу враховує горизонтальні і вертикальні сили інерції.
Перевезення в літаку обов’язково вимагає розподілити вагу вантажу якомога більш рівномірно, щоб товар не перекинувся в сторону і не впливав на аеродинаміку польоту. Під час штабелювання вантажу фахівці повинні намагатися рівномірно розподілити вагу під час завантаження контейнера. Перед доставкою на борт літака рекомендується спочатку завантажити вантажі на піддони. Тому що це не тільки полегшує процес розвантаження, але і розподіляє навантаження на верхній стек.Не можна складати громіздкий вантаж вище. Укладання на літаку нагадує вибудовування піраміди. У навантаженні різних типів техніки не так вже й відрізняється один від одного. Найстійкіша частина вантажу завжди буде в центрі.
Для навалювальних і наливних сумішей використовують спеціальні авто, які обов’язково повинні відповідати розміру, а також повинні бути чистими. Завантаження проводитися спеціальною технікою. Наприклад, Укртатнафта заливає нафта в залізничні цистерни на зливо-заливний естакаді і вивантажує їх в пунктах таких же естакад у інших НПЗ.
Способи навантаження вантажів ми вже розібрали, але також важливо правильно розвантажити товар з техніки. Зазвичай ця процедура здійснюється в такий же спосіб, як і була зроблена навантаження. Важливо правильно зробити вивантаження, так як це така ж небезпечна частина доставки, як і проїзд до об’єкта.