Гідроборт монтується на кузові і є найбільш популярним вибором для вантажних транспортних засобів при перевезеннях по Україні або по місту, оскільки він забезпечує найкоротший термін робочого циклу з ручною відкривається і закривається платформою. Платформа рухається вертикально в встановленої ззаду на кузові Н-подібної рами через ланцюг, з’єднану з гідравлічною силовою установкою.Розміри гідроборта мають максимальну висоту і ширину заднього отвору без необхідності використання задньої заслінки. Гідроборт включає в себе задню раму кузова і відкидний верхній борт над вантажною платформою, що дає невелику перевагу в корисне навантаження в порівнянні зі стандартною комбінацією затвора.
Гідроборт може проводитися в двох видах підйомних конструкцій: Перший – це конструкція підйомника з паралельними важелями, де механіка гідроборта заснована на принципі паралелограма, а підйом і опускання виконуються повністю гідравлічно. Інший – конструкція колонного підйомника, яка механічно набагато простіше; підйом і опускання виробляються гідравлічно за допомогою циліндра і ланцюгів в рамі.
Центральний пульт управління гідроборта дозволяє керувати ним з одного місця. Сюди входить: висування і втягування, відкриття і закриття, підйом і опускання. Стандартне зовнішнє управління обладнано дворучним захисним спорядженням з селекторним перемикачем, який перемикає зовнішнє управління на додаткове управління. У фургонах та інших транспортних засобах з обмеженою висотою шасі гідроборт зазвичай управляється з зовнішнім управлінням, вбудованим в стінку кузова.
Скільки важить? Гідроборт має приблизну вагу 1.5 тонни. При цьому він витримує набагато більші навантаження, хоча і виглядає невеликим. Інструкція використання і технічні характеристики кожної моделі різні.
Види:
У 1995 році були встановлені правила ЄС для виробництва гидробортов. Емблема ЄС є знаком відповідності. Етикетка вказує на те, що виробник або імпортер заявляє, що продукти, відмічені етикеткою, відповідають вимогам європейських директив (директив ЄС), які застосовуються до цих продуктів.
Зміст цієї європейської директиви належить до законодавчих вимог в області безпеки, здоров’я і впливу на навколишнє середовище. Гідравлічні підйомники підкоряються загальним вимогам Директиви ЄС по машинному обладнання. Інспекція – це щорічна перевірка аспектів безпеки гідроборта відповідно до вимог ЄС. Гострі краї і кути, які можуть стати причиною травм, повинні бути захищені, по крайней мере, «в тій мірі, в якій це дозволяє їх функція». Сигнали повинні бути чіткими і видимими.
Гідравліка – це технологія приводу, в якій використовується рідина під тиском. Ця рідина зазвичай являє собою масло. Гідравлічна система складається з:
У генеруючої частини потужність приводу (частота обертання і крутний момент) перетворюється в гідравлічну потужність (витрата і тиск). Потім гідравлічна потужність перетвориться в потужність і швидкість (гідравлічний циліндр) або швидкість обертання і крутний момент (гідравлічний двигун) у виконавчій частині системи приводу. Технічні характеристики гідроборта:
Масло в гідравлічній системі виконує такі функції: передача енергії; мастило рухомих частин; захист металевих поверхонь, з якими контактує рідина; видалення масла, що вийшов з-за внутрішньої витоку і тепла в результаті тертя; видалення забруднень. Гідравлічне масло, яке використовується для гидробортов, має високий індекс в’язкості. В’язкість – це щільність масла, а масло з високим індексом менш чутливо до коливань температури. Гідроборт оснащений олійними фільтрами, тому масло в гідравлічній системі залишається чистим.
Не допускайте потрапляння бруду на швидкороз’ємні з’єднання; очистіть їх перед вантажоперевезенням, якщо вони брудні. Переконайтеся, що шланги і муфти в хорошому стані. У гідравлічній системі використовується високий тиск, який може досягати 240 бар, і це небезпечно, якщо шланги порвуться. В резервуарі повинен бути досить гідравлічного масла. Крім витоків, при підключенні швидко-з’єднань іноді відбувається втрата масла.Тому рівень масла необхідно регулярно перевіряти. Регулярно перевіряйте елементи регулювання і управління. Між насосами і двигунами (лінійними і роторними) використовуються елементи управління і регулювання для гідравлічної системи.
Електропривод перетворює електричну енергію в механічну. Це дає можливість приводити в рух гідроборт.
Великою перевагою електродвигунів є те, що їх можна підключати до електромережі. Крім того, машини з електричним приводом можуть бути оснащені акумулятором. Гідроборт використовує електродвигун для приведення в дію гідравлічного насоса. Електричні компоненти управляються перемикачами. Компоненти перемикання забезпечують управління:
Електричний регулятор перетворює електричну енергію в механічну. Це дає можливість приводити гідроборт в рух.
При електронному управлінні регулюванням кута підйомно-вантажна платформа оснащена перемикачем нахилу / ртутним перемикачем. Іноді також в поєднанні з реле тиску масла. Ртутний вимикач також експлуатується для:
З метою безпеки: якщо гідроборт відкритий, світло в перемикачі кабіни зазвичай блимає.
Огляньте двигун на предмет пошкоджень. Перевірте штекерні з’єднання та кабельні введення в блоці живлення на предмет корозії і надійності з’єднання. Перевірте кабелі джерела живлення на наявність тріщин в ізоляції, з’єднаннях кабельних вушок, корозії запобіжника і затискачів клем акумулятора. Перевірте напругу на двигуні і споживаний струм. Зверніть увагу на будь-які порушення під час роботи гідроборта.
Як встановити? Установка не займе багато вашого часу, якщо ви звернетеся до професіоналів. На превеликий жаль, саморобний гідроборт не буде таким же безпечним і ефективним, як варіанти від відомих марок. Користуватися ним небезпечно і для вас, і для інших учасників дорожнього руху. Вантажопідйомність саморобного варіанту буде менше, габарити більше, а також буде не доступна кнопка дистанційного керування. А саме вона допомагає швидко підняти задній борт.