Поради по переїзду: що необхідно врахувати

Поради по переїзду: що необхідно врахувати

Переїзд з квартири або будинку – це процес не регулярний, а для багатьох навіть єдиний в житті. Саме тому, при плануванні виникає багато проблем. Звести до мінімуму стрес від переїзду можна, почавши процедуру планування якомога раніше. Незнання як організувати роботу з перевезення речей – це нормально, саме тому ми зібрали для вас поради по переїзду, які вбережуть вас від багатьох складнощів.

Плануйте і записуйте

Для вас важливо спланувати кожен аспект переїзду. Хаотичне прийняття рішень і виконання завдань призведе до зриву дат, перевантаження вашого морального і фізичного стану. Контрольний список планування повинен включати точну дату збору всіх речей, список швидкопсувних або часто використовуваних речей, рослин, а також включати пункт перевезення тварин. Крім того, потрібен план розпакування і розбору речей на новому місці. Зверніть увагу на наступні поради:

  1. Створіть цифрову папку на Google Диску або Dropbox, також можете вести записи від руки.
    Сфотографуйте на свій телефон документи, квитанції і записи, пов’язані з вашим переїздом, і збережіть їх в онлайн-сховище. Ви не зможете запам’ятати всі деталі, тому вставте їх в документ для зручності.
  2. Окресліть ваш бюджет.
    Отримайте хоча б три оцінки від логістичних компаній, якщо можете. Це дозволить вам дізнатися ринкову ціну на даний вид послуг.
  3. Прочитайте документи від компанії, перш ніж що-небудь підписувати.
    Обговорити всі деталі замовлення заздалегідь і проконтролюйте, щоб всі усні домовленості перейшли в контракт.
  4.  Візьміть відгул на день переїзду.
    Домовтеся з роботодавцем про відгулі, так як Ваша присутність під час переїзду є вкрай необхідним. Якщо можете, заплануйте переїзд в п’ятницю. Це дає вам залишок вихідних, щоб зібратися з силами для нового робочого тижня.
  5. Продумайте, як краще перевезти тендітні або нестандартного розміру предмети.
    Наймані вами вантажники можуть не мати можливості доставляти більші предмети, тому вам може знадобитися найняти спеціалізованого вантажника. Важливо розуміти, що поради по переїзду не дадуть вам універсальний список справ, так як для кожного будинку і сім’ї він буде індивідуальний. На цьому Лайфхак для переїзду не закінчуються, тому що ще належить збір речей.

Збір речей

Збір речей може відбуватися по найбільш зручною схемою для вашої ситуації. Наприклад, за розміром, за призначенням (техніка, речі, косметика), за частотою використання, по кімнатах. Збір речей і упаковка – один з найважливіших етапів переїзду. Ось кілька простих рекомендацій по упаковці:

  1. Збирайте однакові предмети разом.
  2. У кожну коробку варто укласти якийсь наповнювач – це можуть бути газети, бульбашкова плівка.
  3. Позначте кожну коробку по приміщенню і її вмісту.
  4. Утримайтеся від заповнення ящиків до країв.

Бажано почати процес заздалегідь

Проведіть ревізію, позбудьтеся від зайвого

До початку збору потрібно подумати про призначення кожної речі в будинку і її необхідності. Якщо знайдеться річ, яка не використовувалася більше 1 року – сміливо можете від неї позбавлятися. Такий простий спосіб допоможе впорядкувати дійсно важливе від мотлоху і полегшить перевезення.

Розсортуйте речі в коробки по кімнатах

Кухня, їдальня, вітальня, спальня, ванна, пральня та гараж – кожна з кімнат повинна бути зібрана в окремі коробки з маркуванням. Цей спосіб є найпростішим, так як він полегшує розвантаження на новому місці.

Відокремте речі першої необхідності

Упакуйте окремо коробку з предметами першої необхідності. Речі, які можуть знадобитися вам на новому місці відразу по приїзду, такі як: викрутки, ножиці, зубні щітки, трохи домашньої або робочого одягу, мінімальний набір посуду, аптечка і інші. У перший день на новому місці у Вас може не бути можливості ритися в купі коробок, щоб знайти зубну щітку, наприклад.

Знайдіть перевізника

Ключове значення в переїзді грає обрана логістична компанія. Вибравши надійного партнера для співпраці, ви позбудетеся від стресу. Передавши деякі обов’язки професіоналам, ви можете спокійно займатися іншими справами. Ви можете обговорити упаковку, маркування та навіть страхування заздалегідь. Під час вибору перевізника потрібно звернути увагу на реальні відгуки, досвід роботи компанії і правдивість зазначеної інформації на сайті. Великі замовлення краще довірити великим компаніям, так як вони беруть на себе повну відповідальність за речі. Є три види співпраці з логістичною компанією:

  1. Комплексний переїзд (під ключ).
    Переїзди під ключ увазі участь бригади в усіх аспектах переїзду. Від фахівців можна отримати хороші поради при переїзді. Наприклад, як упакувати дрібні предмети або важливі документи.
  2. Часткова участь.
    Місцеві переміщення окремих предметів, які мають невелику вагу називають часткової доставкою. Наприклад, спальні гарнітури, холодильник, матрац або деякі коробки. Ці роботи розраховуються з використанням погодинної оплати згідно з тарифом. У деяких випадках можуть бути запропоновані фіксовані ставки.
  3. Спеціальна перевезення.
    Перевезти рідкісні або незвичайні предмети, що часто означає додаткову цінність і вага, може бути нелегко. Наприклад, піаніно, твори мистецтва, тренажери, кришталевий декор. Кожен переїзд унікальний і вимагає ретельного планування.

Що потрібно зробити, залишаючи приміщення?

Коли ваші речі вже будуть відвантажені, ви повинні зробити перевірку будинку. Сюди входить:

  1. Розморожування холодильника: принаймні, за 48 годин до виїзду.
  2. Ретельно закрити всі вікна в приміщенні.
  3. Слід закрити газ на запобіжник, якщо такі мешканці будуть в’їжджати не скоро.
  4. Перевірити вимкнена вода і світло у всьому будинку.
  5. Перевірити справність розеток, попередити орендодавця або майбутніх мешканців про всі проблеми.

Слухаючи поради по переїзду, ви повинні доповнювати їх індивідуальними потребами. Наприклад, якщо у вас є лічильники гарячої / холодної води, то зробіть зняття показань, або сфотографуйте їх в день від’їзду. Такі рекомендації по переїзду допоможуть швидко закрити більшість питань, створити оптимізований план.

Оплатіть рахунки

Назавжди покидаючи приміщення, вам обов’язково потрібно оплатити всі комунальні рахунки. Також сюди входить оплата інтернету, ТБ, домофона та інших зручностей. При необхідності, закрийте  договори з комунальними службами. Це допоможе уникнути термінових дзвінків з комунальних служб, а також позбавить наступних постояльців від проблем.

Проведіть прибирання

Обов’язково проведіть прибирання приміщення після відвантаження речей. Також зробіть прибирання туалету, ванної за день до від’їзду. Це допоможе вам уникнути проблем з орендодавцем, або якщо планується продаж приміщення

Підбиваючи підсумки

Сам по собі переїзд викликає стрес. Але слухаючи грамотні рекомендації, переїзд постане перед вами таким складним. На щастя, легко звести до мінімуму занепокоєння з приводу перевезення, якщо звернутися до професіоналів. Однак пам’ятайте, що підготовка може зайняти досить багато часу. Гарна ідея – розпочати підготовку як мінімум за місяць і використовувати наведені вище поради по переїзду.

Задати питання
Введіть своє ім'я та номер телефону. Наш менеджер
зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Вибрати авто
Підберемо машину під ваш вантаж і відправимо її на завантаження вже через 2 години
Розрахуємо вартість перевезення вашого вантажу за 15 хвилин
Нашу адресу
м. Київ, вул. Дегтярівська 48