Переїзд з квартири або будинку – це процес не регулярний, а для багатьох навіть єдиний в житті. Саме тому, при плануванні виникає багато проблем. Звести до мінімуму стрес від переїзду можна, почавши процедуру планування якомога раніше. Незнання як організувати роботу з перевезення речей – це нормально, саме тому ми зібрали для вас поради по переїзду, які вбережуть вас від багатьох складнощів.
Для вас важливо спланувати кожен аспект переїзду. Хаотичне прийняття рішень і виконання завдань призведе до зриву дат, перевантаження вашого морального і фізичного стану. Контрольний список планування повинен включати точну дату збору всіх речей, список швидкопсувних або часто використовуваних речей, рослин, а також включати пункт перевезення тварин. Крім того, потрібен план розпакування і розбору речей на новому місці. Зверніть увагу на наступні поради:
Збір речей може відбуватися по найбільш зручною схемою для вашої ситуації. Наприклад, за розміром, за призначенням (техніка, речі, косметика), за частотою використання, по кімнатах. Збір речей і упаковка – один з найважливіших етапів переїзду. Ось кілька простих рекомендацій по упаковці:
Бажано почати процес заздалегідь
До початку збору потрібно подумати про призначення кожної речі в будинку і її необхідності. Якщо знайдеться річ, яка не використовувалася більше 1 року – сміливо можете від неї позбавлятися. Такий простий спосіб допоможе впорядкувати дійсно важливе від мотлоху і полегшить перевезення.
Кухня, їдальня, вітальня, спальня, ванна, пральня та гараж – кожна з кімнат повинна бути зібрана в окремі коробки з маркуванням. Цей спосіб є найпростішим, так як він полегшує розвантаження на новому місці.
Упакуйте окремо коробку з предметами першої необхідності. Речі, які можуть знадобитися вам на новому місці відразу по приїзду, такі як: викрутки, ножиці, зубні щітки, трохи домашньої або робочого одягу, мінімальний набір посуду, аптечка і інші. У перший день на новому місці у Вас може не бути можливості ритися в купі коробок, щоб знайти зубну щітку, наприклад.
Ключове значення в переїзді грає обрана логістична компанія. Вибравши надійного партнера для співпраці, ви позбудетеся від стресу. Передавши деякі обов’язки професіоналам, ви можете спокійно займатися іншими справами. Ви можете обговорити упаковку, маркування та навіть страхування заздалегідь. Під час вибору перевізника потрібно звернути увагу на реальні відгуки, досвід роботи компанії і правдивість зазначеної інформації на сайті. Великі замовлення краще довірити великим компаніям, так як вони беруть на себе повну відповідальність за речі. Є три види співпраці з логістичною компанією:
Коли ваші речі вже будуть відвантажені, ви повинні зробити перевірку будинку. Сюди входить:
Слухаючи поради по переїзду, ви повинні доповнювати їх індивідуальними потребами. Наприклад, якщо у вас є лічильники гарячої / холодної води, то зробіть зняття показань, або сфотографуйте їх в день від’їзду. Такі рекомендації по переїзду допоможуть швидко закрити більшість питань, створити оптимізований план.
Назавжди покидаючи приміщення, вам обов’язково потрібно оплатити всі комунальні рахунки. Також сюди входить оплата інтернету, ТБ, домофона та інших зручностей. При необхідності, закрийте договори з комунальними службами. Це допоможе уникнути термінових дзвінків з комунальних служб, а також позбавить наступних постояльців від проблем.
Обов’язково проведіть прибирання приміщення після відвантаження речей. Також зробіть прибирання туалету, ванної за день до від’їзду. Це допоможе вам уникнути проблем з орендодавцем, або якщо планується продаж приміщення
Сам по собі переїзд викликає стрес. Але слухаючи грамотні рекомендації, переїзд постане перед вами таким складним. На щастя, легко звести до мінімуму занепокоєння з приводу перевезення, якщо звернутися до професіоналів. Однак пам’ятайте, що підготовка може зайняти досить багато часу. Гарна ідея – розпочати підготовку як мінімум за місяць і використовувати наведені вище поради по переїзду.