8 поширених помилок при переїзді

8 поширених помилок при переїзді

Помилки при переїзді – хвилююча тема для багатьох людей, кому належить цей захід. Більшість людей недооцінюють складність процесу і представляють його як звичайний похід в магазин. Переїзд з одного місця проживання в інше вимагає часу, зусиль і грошей, і цей процес може бути дуже напруженим. Пропонуємо ознайомитися з найбільш частими помилками при переїзді, щоб не повторювати їх у майбутньому.

Переїзд своїми силами

Ви можете подумати, що оренда вантажівки і допомога друзів заощадять вам купу грошей. Деякі переїзди своїми силами можуть мати фінансовий сенс, в залежності від відстані, на яке ви переміщується, і від того, скільки речей ви перевозите, але для більшості переїздів потрібні послуги професійної транспортної компанії.

Як цього уникнути: подумайте про те, що пропонує транспортна компанія і що зможете ви, якщо зробите всю роботу самостійно. Залежно від вашого контракту з транспортною компанією ви можете отримати:

Ви можете позбутися від стресу, залишивши важку роботу професіоналам.

Неправильна оцінка масштабів

Якщо ви плануєте розслабитися і пустити роботу по переїзду на самоплив, то це провальна стратегія. Важливо враховувати такі непомітні фактори: час доби для транспортування, завантаженість доріг, місткість кузова замовленої машини, а також габарити речей. Багато людей, коли стикаються з труднощами переїзду не можуть правильно оцінити масштаби. Якщо випустити з уваги кількість тендітних речей, їх обсяг або що-небудь інше, можна ускладнити завдання як для себе, так і для фахівців по переїзду.

Як цього уникнути: проведіть власне дослідження. Прочитайте онлайн-огляди, прислухайтеся до порад логіста і поговоріть по телефону з різними транспортними компаніями, перш ніж вирішити, як діяти в вашому випадку.

Перевезення непотрібного

За ці роки ви зібрали вражаючу скарбницю одягу, книг, журналів, кухонного приладдя та дрібничок? Вам потрібен час, щоб зібрати все ваше майно, так чому б вам не перемістити його в свій наступний будинок? Якщо ці думки крутяться у вас в голові, то точно пора перебрати накопичені речі.

Як цього уникнути: перед тим, як упакувати речі, потратьте декілька днів на обхід будинку, щоб визначити предмети, якими ви не користувалися останні рік або два. Позбавлення від непотрібних речей не тільки звільняє вас морально, але також може заощадити гроші і час.

Неправильне сортування та маркування речей

Ви упакували всі свої речі в коробки, намагалися зробити все за правилами, але забули про маркування – це справжня проблема. Ви думаєте, що у вас все в порядку, поки не зрозумієте, що поняття не маєте, що всередині будь-якої з коробок.

Як цього уникнути: збираючи речі, складайте список того, що ви кладете в кожну коробку. Пронумеруйте коробки і вкажіть, в яку кімнату вашого нового будинку вони повинні піти. Завчасне проведення інвентаризації заощадить час при розпакуванні і допоможе переконатися, що вантажники нічого не залишили в старому приміщенні.

Перевозити меблі, не розбираючи

Більшість предметів меблів у вашому будинку не вимагають розбирання. Однак деякі предмети повинні бути розібрані. Найчастіше розбираються каркаси ліжок, великі обідні столи, комоди з прикріпленим дзеркалом і туалетні столики. Іноді, предмет меблів може не пройти через двері.

Як цього уникнути: Якщо ви звертаєтеся за допомогою в логістичну компанію, то вантажник сам вирішить, як розібрати і підготувати меблі до транспортування. Або ж Ви можете попередньо виміряти проходи дверей і під’їзд, щоб вирішити це питання самостійно.

Економія на пакуванні

На той час, коли ви, нарешті, дійдете до пакування крихких предметів, таких як тарілки і вази, вам, можливо, вже набридло збирати речі. Обернути тонку скляний посуд або фарфор в бульбашкову плівку краще, ніж нічого, але дозволити своїй ліні перемогти – велика помилка. Крім того, не варто забувати про уразливість деяких фасадів і оббивки меблів.

Як цього уникнути: обзаведіться пухирчастої плівкою, газетами та стрічкою, щоб надійно захистити не тільки крихкі предмети. Краще трохи переборщити з обгорткою, щоб не шукати осколки скла або кераміки, відкриваючи коробки в новому будинку.

Намагатися вмістити невмістиме

Найчастіше, люди приймають за труднощі переїзду свої нелогічні рішення. Наприклад, економія на замовленні 1 машини замість 2. Це може тільки погіршити процес завантаження, розвантаження, і пошкодити речі.

Як цього уникнути: цієї помилки при переїзді можна уникнути, замовивши консультацію і оцінку майна, щоб вибрати правильний проект для перевезення. Використовуючи метод економії місця, суміщення несумісних речей, ви можете забути при переїзді щось важливе.

Все в останній момент

Ви знаєте, що переїзд вимагає довгого планування, але ви вважаєте, що все швидко владнається, як тільки ви почнете. Проблеми переїзду включають легковажність, розслабленість і лінь. Саме з цієї причини, багато хто відкладає договір з перевізником на останні дні.

Як цього уникнути: почніть раніше. Переїзд вимагає декількох кроків, від вибору компанії до підготовки вашого майна до переїзду. Використовуйте контрольний список (для початку його потрібно скласти або знайти чек-лист в інтернеті), щоб нічого не забути в хаосі і хвилюванні. Сюди входить упаковка речей, замовлення вантажників. Помилки при переїзді з квартири або будинку можуть бути найрізноманітніші, але залишаючи планування і збір на останній день – заявка на провал.

Підсумок

Про що забувають при переїзді: як ви проведете перші кілька ночей в новому будинку? Пакуйте речі першої необхідності в окрему сумку. Зубна щітка, паста, косметика, туалетний папір, мило, ліки, пляшки з водою, закуски, піжами, постільна білизна, ноутбук і корм для домашніх тварин – ось кілька необхідних речей, про які ви можете забути, але вони точно вам знадобляться. Квартирний переїзд без помилок практично неможливий, але прочитавши цю статтю, ви зможете знизити ризики до мінімуму. І не забудьте ножиці – вони знадобляться вам, щоб відкривати коробки!

Задати питання
Введіть своє ім'я та номер телефону. Наш менеджер
зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Вибрати авто
Підберемо машину під ваш вантаж і відправимо її на завантаження вже через 2 години
Розрахуємо вартість перевезення вашого вантажу за 15 хвилин
Нашу адресу
м. Київ, вул. Дегтярівська 48